Публічна інформація

Інформація щодо закупівель:

Система закупівель

Дзеркало торгів

Дзеркало планів

Законодавча база:

Закон України “Про доступ до публічної інформації”

Закон України “Про звернення громадян”

Постанова Кабінету Міністрів України від 03.11.2010 №996 “Про забезпечення участі громадськості у формуванні та реалізації державної політики”

Постанова Кабінету Міністрів України від 05.11.2008 №976 “Про затвердження Порядку сприяння проведенню громадської експертизи діяльності органів виконавчої влади”

Механізми та процедури, за допомогою яких громадськість може представляти свої інтереси або в інший спосіб впливати на реалізацію повноважень Департаменту капітального будівництва та дорожнього господарства:

Право громадськості на отримання повної, достовірної інформації в усіх сферах життєдіяльності суспільства гарантоване Конституцією України. Статтею 40 передбачено, що усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових осіб і службових осіб цих органів, що зобов’язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений Законом строк.

Основною метою Закону України «Про доступ до публічної інформації» є створення механізму реалізації права кожного на доступ до публічної інформації. Він містить перелік гарантій дотримання прав на надання публічної інформації, поетапний порядок доступу до неї, надає визначення таким поняттям, як конфіденційна, таємна та службова інформація, регламентує порядок її отримання, визначає порядок і строки подання та задоволення запиту на інформацію, а також процедуру оскарження рішень, дій чи бездіяльності розпорядників інформації.

Громадськість може також представляти свої інтереси та впливати на реалізацію повноважень Департаменту наступними шляхами:

  • отримання інформації з повідомлень засобів масової інформації та офіційного вебсайту Департаменту;
  • подання запиту на інформацію відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації»;
  • надання пропозицій та зауважень під час особистого прийому у керівництва Департаменту, а також за допомогою електронної пошти або гарячої телефонної лінії.